Absolwenci studiów podyplomowych kierunku „zarządzanie i ekonomika w administracji” będą potrafili wdrażać skuteczne metody zarządzania w administracji.
Studia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy w urzędach, administracji publicznej z uwzględnieniem treści związanych z zarządzaniem, organizacją, marketingiem, promocją i public relations.
Obecnie jednostki rządowe i samorządowe przywiązują wagę do kreowania wizerunku i zwiększenia efektywności wykonywanych zadań, poprzez skuteczne zarządzanie i sprawne organizowanie. Program oferowanych studiów odpowiada na wszystkie te potrzeby.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Nazwa przedmiotu | Liczba godzin | Liczba ECTS |
Podstawy ekonomii sektora publicznego | 10 | 3 |
Zarządzanie strategiczne | 10 | 3 |
Zarządzanie w sektorze publicznym | 10 | 3 |
Etyka biznesu | 10 | 2 |
Zarządzanie kadrami w sektorze publicznym | 10 | 3 |
Podstawy zarządzania wiedzą | 10 | 3 |
Zamówienia publiczne | 10 | 3 |
Ekonomika i zarządzanie usługami publicznymi | 10 | 3 |
Zarządzanie projektami | 10 | 3 |
Zarządzanie jakością | 10 | 3 |
Zachowania organizacyjne | 10 | 2 |
Marketing terytorialny | 10 | 2 |
Public relations | 10 | 3 |
Zarządzanie sektorem publicznym – studia przypadków | 10 | 3 |
Zarządzanie w administracji publicznej i e – administracja | 10 | 3 |
Aplikacje o fundusze europejskie | 10 | 2 |
Gospodarka samorządowa | 10 | 2 |
Informatyka w administracji publicznej | 5 | 2 |
Zarządzanie finansami w administracji publicznej | 5 | 2 |
Seminarium | 10 | 10 |
RAZEM | 190 | 60 |
Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu to nowoczesna Uczelnia wyższa z tradycjami sięgającymi ćwierć wieku. Jedyna w Polsce uczelnia niepubliczna założona przez ponad 100-letnią organizację samorządu gospodarczego. Uczelnia utrzymuje ścisły kontakt z praktyką gospodarczą, traktując to jako nieodzowny element kształcenia a historia w znacznym stopniu rzutuje na misję Uczelni.
Adres: 28 Czerwca 1956 r. 217/219, 61-485 Poznań
e-mail: rektorat@wshiu.pl
tel. +48 61 84 34 796
tel +48 50 58 45 771