Studia podyplomowe
Rachunkowość i zarządzanie finansami w administracji publicznej
TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: MARZEC 2021
Rachunkowość i zarządzanie finansami w administracji publicznej
Specjalność rachunkowość i zarządzanie w administracji publicznej wykształci absolwenta posiadającego umiejętności i kompetencje do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z decyzjami finansowymi w organizacji i zarządzaniem instytucjami oraz do określenia wpływu otoczenia: technologicznego, społecznego, politycznego, prawnego, ekonomicznego i ekologicznego, na decyzje finansowe, funkcjonowanie organizacji i całej gospodarki.
Celem specjalności jest wykształcenie absolwenta posiadającego umiejętności samodzielnego i zespołowego przygotowania opracowań, dotyczących zarządzania finansami w organizacjach, rachunkowości, zarządzania instytucjami finansowymi i strategii instytucji finansowych oraz komunikatywnego ich przedstawiania.
Absolwent posiadać będzie wszechstronną wiedzę z zakresu ekonomii oraz gospodarowania zasobami finansowymi, ludzkimi i materialnymi. Będzie posiadał umiejętności wykorzystywania zaawansowanych metod analitycznych do badania zjawisk i procesów gospodarczych oraz modelowania ich przebiegu w skali mikro i makroekonomicznej.
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:
- wykorzystywanie rachunkowości i ekonomii w procesie podejmowania decyzji biznesowych
- znajomość nowoczesnych metod organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem
- umiejętność stosowania właściwych narzędzi do zarządzania finansami w administracji
- umiejętność zarządzania mikroprzedsiębiorstwem
- umiejętność interpretowania zjawisk społecznych, politycznych, prawnych i ekonomicznych i ich wpływu na funkcjonowanie administracji publicznej
PROGRAM:
- Sprawozdawczość finansowa
- Zarządzanie w administracji publicznej
- Marketing w administracji publicznej
- Zarządzanie kapitałem ludzkim
- Planowanie finansowe
- Rozszerzona rachunkowość finansowa
- Rachunkowość budżetowa
- Podstawy audytu i kontroli
- Finanse Unii Europejskiej w procesie zrównoważonego rozwoju
- Prawo w administracji publicznej
- Zamówienia publiczne
- Partnerstwo publiczno – prywatne
- Zarządzanie mieniem publicznym
- Public relations
- Negocjacje i komunikacja w administracji publicznej
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- podanie o przyjęcie na studia I stopnia – pobierz
- ksero świadectwa ukończenia szkoły średniej
- ksero świadectwa dojrzałości
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- dowód wpłaty za legitymację – 22 zł (NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
- podpisany regulamin „Wpisowe 0 zł”” – pobierz
formularz zgłoszeniowy
opłaty
Czesne za studia
I Rata
II Raty
X Rat
6 950 zł
3 475 zł
695 zł
Wszystkie kwoty rat obejmują 10 % rabatu za płatność w terminie.
ZŁOTY – NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214
ZŁOTY – WBK 31 1090 1476 0000 0001 3246 2352
DOLAR – WBK 48 1090 1476 0000 0001 3258 0386
EURO – WBK 32 1090 1476 0000 0001 3258 0383
Numer SWIFT Banku WBK : WBKPPLPP
W nazwie przelewu prosimy wpisywać:
Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty
Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016
Chętnie pomożemy – zadzwoń lub napisz do nas!
- e-mail: [email protected]
- tel. +48 61 84 34 796
- tel +48 51 00 56 001
- tel +48 50 58 45 771