studia podyplomowe

Innowacyjne zarządzanie marką

TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: PAŹDZIERNIK 2021

Innowacyjne zarządzanie marką


Celem studiów jest przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką / portfelem marek przedsiębiorstw i instytucji publicznych. Udział w zajęciach pozwoli słuchaczom na pozyskanie wiedzy na temat kształtowania i zarządzania marką. Pogram uwzględnia specyfikę budowania marki na rynku klienta indywidualnego, na rynku instytucjonalnym, w odniesieniu do miast i regionów oraz przedsiębiorstw usługowych i handlowych.

 


STUDIA W SZCZEGÓLNOŚCI ADRESOWANE SĄ DO:

  • managerów pełniących funkcje Brand Managerów i Managerów Produktu
  • managerów i specjalistów z zakresu marketingu firm produkcyjnych dóbr szybko rotujących (FMCG) działających na rynku klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B)
  • managerów i specjalistów z zakresu marketingu firm usługowych i handlowych (sieci handlowych, hurtowni i sklepów detalicznych)
  • pracowników działów promocji i marketingu urzędów miasta i urzędów wojewódzkich
  • pracowników agencji reklamowych.

 

ORGANIZACJA NAUKI:

  • Studia trwają 2 semestry  180 godzin.
  • Zjazdy średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
  • Studia kończą się egzaminem ustnym.
  • Absolwent otrzymuję świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.

rekrutacja krok po kroku

WARUNKI PRZYJĘCIA:

O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.

Krok 1

Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),

Krok 2

Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osobowy – pobierz
  • oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pobierz
  • RODO pobierz
  • umowa o naukę pobierz
  • ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej
  • 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
  • zdjęcie w wersji cyfrowej
  • opłaty wpisowe 50 zł można  dokonać na nr konta
    (NEO bank 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)

formularz zgłoszeniowy

program

opłaty

 

Wszystkie kwoty rat obejmują 10 % rabatu za płatność w terminie.

ZŁOTY – NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214
ZŁOTY – WBK 31 1090 1476 0000 0001 3246 2352
DOLAR – WBK 48 1090 1476 0000 0001 3258 0386
EURO – WBK 32 1090 1476 0000 0001 3258 0383

Numer SWIFT Banku WBK : WBKPPLPP

W nazwie przelewu prosimy wpisywać:

Imię i nazwisko (w szczególnosci jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty

Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016

Chętnie pomożemy – zadzwoń lub napisz do nas!

Czesne za studia

I Rata

II Raty

X Rat

5 900 zł

2 950 zł

590 zł

Реєстрація

X