Celem studiów jest przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką / portfelem przedsiębiorstw i instytucji publicznych.
Dzięki studiom poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe, które mogą być wykorzystywane do budowania dobrej i skutecznej strategi marketingowej oraz komunikacji z klientami.
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Nazwa przedmiotu | Liczba godzin | Liczba ECTS |
Marketing | 20 | 4 |
Komunikacja interpersonalna | 10 | 3 |
PR i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych | 15 | 3 |
Logika dystrybucji | 15 | 3 |
Badania marketingowe | 15 | 4 |
Strategia produktu oraz zarządzanie portfelem produktów | 10 | 3 |
Strategie cenowe i modele biznesowe | 10 | 3 |
Techniki sprzedaży i obsługi klienta | 10 | 3 |
Narzędzia i instrumenty promocji | 10 | 3 |
Marketing mobilny i internetowy | 10 | 3 |
Pomiar efektywności działań marketingowych, w tym audyt | 5 | 2 |
Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych | 10 | 2 |
Planowanie marketingowe | 10 | 2 |
Zawieranie umów na usługi marketingowe – prawne aspekty | 5 | 2 |
Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi | 10 | 2 |
Planowanie kampanii reklamowej | 10 | 3 |
Praktyka zawodowa | 60 | 10 |
Praca indywidualna – projekt | 10 | 5 |
Razem | 245 | 60 |
I Rata
II Raty
X Rat
4 500 zł
2 250 zł
450 zł
ZŁOTY – NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214
ZŁOTY – WBK 31 1090 1476 0000 0001 3246 2352
DOLAR – WBK 48 1090 1476 0000 0001 3258 0386
EURO – WBK 32 1090 1476 0000 0001 3258 0383
Numer SWIFT Banku WBK : WBKPPLPP
W nazwie przelewu prosimy wpisywać:
Imię i nazwisko (w szczególności jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty
Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016
Wyższa Szkoła Handlu i Usług w Poznaniu to nowoczesna Uczelnia wyższa z tradycjami sięgającymi ćwierć wieku. Jedyna w Polsce uczelnia niepubliczna założona przez ponad 100-letnią organizację samorządu gospodarczego. Uczelnia utrzymuje ścisły kontakt z praktyką gospodarczą, traktując to jako nieodzowny element kształcenia a historia w znacznym stopniu rzutuje na misję Uczelni.
Adres: 28 Czerwca 1956 r. 217/219, 61-485 Poznań
e-mail: rektorat@wshiu.pl
tel. +48 61 84 34 796
tel +48 50 58 45 771
VK:33743
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.