Studia podyplomowe
Rachunkowość i zarządzanie finansami w administracji publicznej
rekrutacja na rok akademicki 2022/23 trwa! Promocyjne czesne!
Promocyjna cena czesnego za całe studia 3950 zł. Możliwość zapłaty w dowolnych ratach.
Rachunkowość i zarządzanie finansami w administracji publicznej
Studia podyplomowe „rachunkowość i zarządzanie finansami w administracji publicznej” uzbroją absolwenta w umiejętności i kompetencje do rozpoznawania, diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z decyzjami finansowymi w organizacji i zarządzaniem instytucjami oraz do określenia wpływu otoczenia: technologicznego, społecznego, politycznego, prawnego, ekonomicznego i ekologicznego, na decyzje finansowe, funkcjonowanie organizacji i całej gospodarki.
Celem studiów jest wykształcenie absolwenta posiadającego umiejętności samodzielnego i zespołowego przygotowania opracowań, dotyczących zarządzania finansami w organizacjach, rachunkowości, zarządzania instytucjami finansowymi i strategii instytucji finansowych oraz komunikatywnego ich przedstawiania.
Absolwent posiadać będzie wszechstronną wiedzę z zakresu ekonomii oraz gospodarowania zasobami finansowymi, ludzkimi i materialnymi. Będzie posiadał umiejętności wykorzystywania zaawansowanych metod analitycznych do badania zjawisk i procesów gospodarczych oraz modelowania ich przebiegu w skali mikro i makroekonomicznej.
Niewiele osób w administracji może pochwalić się umiejętnościami z zakresu rachunkowości i zarządzania finansami potwierdzonymi świadectwem ukończenia tak dobrych studiów. Dlatego nasi absolwenci mają doskonałą pozycję na rynku pracy.
Program
- Sprawozdawczość finansowa
- Zarządzanie w administracji publicznej
- Marketing w administracji publicznej
- Zarządzanie kapitałem ludzkim
- Planowanie finansowe
- Rozszerzona rachunkowość finansowa
- Rachunkowość budżetowa
- Podstawy audytu i kontroli
- Finanse Unii Europejskiej w procesie zrównoważonego rozwoju
- Prawo w administracji publicznej
- Zamówienia publiczne
- Partnerstwo publiczno – prawne
- Zarządzanie mieniem publicznym
- Public relations
- Negocjacje i komunikacja w administracji publicznej
Nabyte umiejętności
- wykorzystywanie rachunkowości i ekonomii w procesie podejmowania decyzji biznesowych
- znajomość nowoczesnych metod organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem
- umiejętność stosowania właściwych narzędzi do zarządzania finansami w administracji
- umiejętność zarządzania mikroprzedsiębiorstwem
- umiejętność interpretowania zjawisk społecznych, politycznych, prawnych i ekonomicznych i ich wpływu na funkcjonowanie administracji publicznej
Rekrutacja krok po kroku
Skontaktuj się z nami, we wszystkim pomożemy
WARUNKI PRZYJĘCIA:
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Krok 1
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pobierz
- RODO pobierz
- umowa o naukę pobierz
- ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- opłaty wpisowe 50 zł można dokonać na nr konta
(SANTANDER 31 1090 1476 0000 0001 3246 2352)