STUDIA II STOPNIA
tryb stacjonarny / niestacjonarny
Gospodarka finansowa jednostek samorządu terytorialnego
Zdobyta wiedza i rozwinięte w toku studiów umiejętności są niezbędne do sprawnego kierowania organizacjami i podejmowania szeroko rozumianych decyzji gospodarczych.
rekrutacja
Gospodarka finansowa jednostek samorządu terytorialnego
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- podanie o przyjęcie na studia II stopnia – pobierz
- ksero dyplomu studiów wyższych
- ksero suplementu
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- dowód wpłaty za legitymację – 22 zł (NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
- podpisany regulamin „Wpisowe 0 zł”” – pobierz