rekrutacja na studia podyplomowe
WARUNKI PRZYJĘCIA:
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Krok 1
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- opłaty Wpisowe 50 zł można dokonać na nr konta (NEO bank 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
formularz zgłoszeniowy
Chętnie pomożemy – zadzwoń lub napisz do nas!
- e-mail: [email protected]
- tel. +48 61 84 34 796
- tel +48 51 00 56 001
- tel +48 50 58 45 771