STUDIA II STOPNIA
tryb stacjonarny / niestacjonarny
Zarządzanie systemami bezpieczeństwa
rekrutacja
Zarządzanie systemami bezpieczeństwa
Specjalność „zarządzanie systemami bezpieczeństwa” ma na celu przekazanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kompetencji z zakresu zarządzania bezpieczeństwem państwa w sytuacjach kryzysowych o różnorodnej genezie, oraz zagrożeń dla bezpieczeństwa państwa i sposobów reagowania. Studia wyposażają również w wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania bezpieczeństwem i sytuacją kryzysową, ochrony bezpieczeństwa publicznego i narodowego, negocjacji kryzysowych, teoretycznych i praktycznych aspektów powstawania, funkcjonowania, przekształcania, rozwoju oraz współdziałania sektora publicznego (administracji rządowej i samorządowej) oraz organizacji gospodarczych.
Specjalność może być szczególnie interesująca dla słuchaczy i absolwentów szkół aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ze względu na podobny program kształcenia. Pozwala ona zdobyć im wyższe studia, które nie tylko dostarczają i utrwalają wiedzę niezbędną w ich przyszłej pracy zawodowej, ale także umożliwiają dalszy awans zawodowy i ubieganie się o wyższe stanowiska służbowe w Państwowej Straży Pożarnej.
Dlaczego warto:
- uzyskanie specjalistycznej wiedzy pozwalającej na sprawne zarządzanie systemami ratowniczymi
- poznanie zasad planowania, organizowania, nadzorowania oraz koordynowania działań ratowniczych
- przyswojenie zasad funkcjonowania ratownictwa jako elementu systemu zarządzania kryzysowego oraz systemu bezpieczeństwa państwa
- zdobycie wiedzy na temat organizacji, prowadzenia i kierowania działaniami ratowniczymi oraz zasadami koordynacji działa
Przedmioty specjalnościowe
Zarządzanie bezpieczeństwem w jednostkach samorządu terytorialnego. 4 pkt ECTS
Pozarządowa strefa bezpieczeństwa państwa. 3 pkt ECTS
Struktury bezpieczeństwa publicznego wybranych państw. 3 pkt ECTS
System bezpieczeństwa i porządku publicznego. 4 pkt ECTS
Służby ratownictwa w Polsce. 3 pkt ECTS
Prewencja w systemach bezpieczeństwa. 3 pkt ECTS
Seminarium dyplomowe. 10 pkt ECTS
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- podanie o przyjęcie na studia II stopnia – pobierz
- ksero dyplomu studiów wyższych
- ksero suplementu
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- dowód wpłaty za legitymację – 22 zł (NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
- podpisany regulamin „Wpisowe 0 zł”” – pobierz