STUDIA II STOPNIA
tryb stacjonarny / niestacjonarny
Zarządzanie kryzysowe w administracji
rekrutacja
Zarządzanie kryzysowe
w administracji
Specjalność jest odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie społeczne związane z koniecznością zarządzania sytuacją kryzysową (np. w wyniku klęsk żywiołowych, awarii technicznych, działań terrorystycznych) w jednostkach samorządu terytorialnego.
Celem specjalności Zarządzanie Kryzysowe jest przygotowanie wykwalifikowanych kandydatów średniego szczebla na stanowiska w terenowych organach administracji rządowej i samorządowej związanych z zarządzaniem kryzysowym.
Absolwent tej specjalności będzie dysponował wiedzą na temat:
- istoty kryzysu i jego uwarunkowań;
- zasad działania w sytuacjach kryzysowych (organizacyjnych, społecznych, gospodarczych i będących następstwami działań człowieka i sił natury);
- będzie umiał zorganizować zespół i zarządzać nim w podstawowej sytuacji kryzysowej;
- identyfikacji potencjalnych zagrożeń wywołujących sytuację kryzysową i przeciwdziałanie im.
Osoba kończąca te studia zna także techniki radzenia sobie w stresie, rozumie i umie panować nad zachowaniami grupowymi i społecznymi wobec napięć przeżywanych w sytuacjach zagrożenia. Absolwent studiów jest fachowcem pożądanym w organizacjach gospodarczych oraz jednostkach administracji publicznej. Wiedza i umiejętności zdobyte w trakcie studiów są również atutem dla osób ubiegających się o stanowiska kierownicze.
WYBRANE PRZEDMIOTY:
- Zarządzanie strategiczne bezpieczeństwem
- Zarządzanie bezpieczeństwem w jednostkach samorządu terytorialnego
- Pozarządowa sfera bezpieczeństwa państwa
- Struktury bezpieczeństwa publicznego wybranych państw
- System bezpieczeństwa i porządku publicznego
- Służby ratownictwa w Polsce
- Prewencja w systemach bezpieczeństwa
- Jakość i audyt bezpieczeństwa
- Zagrożenia naturalne i cywilizacyjne
- Zarządzanie kryzysowe w innych państwach
Z CV ABSOLWENTA
Justyna, Absolwent WSHiU
Studia przygotowały mnie do samodzielności, kreatywności oraz szybkiego i odpowiedzialnego podejmowania decyzji w czasie zagrożenia jakim jest COVID. Znam bardzo dobrze tematykę związaną z zagrożeniami wynikającymi z pandemii. Dzięki czemu zyskałam opinię fachowca w swojej branży.
przedmioty specjalnościowe
Identyfikacja i analiza zagrożeń. 4 pkt ECTS
Pozarządowy system bezpieczeństwa RP. 3 pkt ECTS
Ratownictwo w zarządzaniu kryzysowym. 3 pkt ECTS
Ochrona infrastruktury krytycznej. 4 pkt ECTS
Bezpieczeństwo imprez masowych. 3 pkt ECTS
Zarządzanie kryzysowe w państwach Unii Europejskiej. 4 pkt ECTS
Seminarium dyplomowe. 10 pkt ECTS
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- podanie o przyjęcie na studia II stopnia – pobierz
- ksero dyplomu studiów wyższych
- ksero suplementu
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- dowód wpłaty za legitymację – 22 zł (NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
- podpisany regulamin „Wpisowe 0 zł”” – pobierz