STUDIA II STOPNIA
tryb stacjonarny / niestacjonarny
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Na podstawowym poziomie zarządzanie łańcuchem dostaw (supply chain management, SCM) to zarządzanie przepływem towarów, danych i środków finansowych związanych z produktami lub usługami od chwili zakupu surowców po dostawę produktu do miejsca docelowego.
Operacje w ramach łańcucha
dostaw obejmują zamawianie zarządzanie cyklem życia produktów, planowanie łańcucha dostaw (w tym planowanie zapasów oraz utrzymanie zasobów
przedsiębiorstwa i linii produkcyjnych), logistykę (w tym transport i
zarządzanie flotą) oraz zarządzanie zamówieniami.
Studia te są skierowane do osób zaradnych, radzących sobie ze stresem,
dla osób ambitnych i nastawionych na sukces.
Specjalność pasuje dla ścisłych umysłow, student
ma jak ryba w wodzie poruszać się w geografii, matematyce oraz informatyce.
Te umiejętności muszą łączyć się jednak z tzw. kompetencjami miękkimi,
które polegają na pracy zespołowej, łatwości w nawiązywaniu
nowych znajomości i w bezproblemowym komunikowaniu się.
Logistyk ma bowiem planować pracę – wymaga to nie tylko znajomości nowinek technologicznych, ale także umiejętnego gospodarowania zasobami ludzkimi i bardzo cenną zdolnością „dogadywania się” z innymi.
Efektywne systemy zarządzania łańcuchem dostaw
minimalizują koszty, straty i czas w cyklu produkcyjnym.
Standardem branżowym stał się łańcuch dostaw na żądanie,
w ramach którego segment sprzedaży detalicznej
automatycznie sygnalizuje producentom konieczność
uzupełnienia towaru.
Półki sklepowe są dzięki temu
ponownie zapełnianie prawie tak szybko, jak produkt
jest sprzedawany. Jednym ze sposobów na dalszą
modernizację tego procesu jest analiza danych uzyskiwanych
od partnerów w ramach łańcucha dostaw. Można dzięki niej
ustalić miejsca, w których warto wprowadzić kolejne usprawnienia.
Perspektywy pracy po studiach:
· menedżer ds. logistyki
· menedżer ds. zaopatrzenia i
produkcji
· menedżer ds. eksportu i importu
· koordynator projektów
logistycznych
· koordynator łańcucha dostaw
ekspert ds. rynków globalnych
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- podanie o przyjęcie na studia II stopnia – pobierz
- ksero dyplomu studiów wyższych
- ksero suplementu
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- dowód wpłaty za legitymację – 22 zł (NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
- podpisany regulamin „Wpisowe 0 zł”” – pobierz