studia podyplomowe
Lean managment – nowość
TERMIN ROZPOCZĘCIA KOLEJNEJ EDYCJI: MARZEC 2021
Lean Management
Koncepcja lean management jest odpowiedzią na wciąż zmieniające się warunki gospodarcze i na rosnącą konkurencję. Jej racjonalna metodologia, jasne zasady i praktyczne narzędzia pozwalają na optymalizację funkcjonowania przedsiębiorstwa. Stanowią w ten sposób zachętę dla firm szukających sposobów na zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku.
Lean management to system zarządzania przedsiębiorstwem opierający się na zasadach pozwalających na zminimalizowanie marnotrawstwa (w zakresie pracy, procesów, energii i surowców), które nie dodaje produktowi żadnej wartości.
Wdrożenie kultury lean management w organizacji skupia się na tworzeniu produktów jak najwyższej jakości przy jednoczesnym maksymalnym wykorzystaniu środków, jakimi dysponuje.
Absolwent studiów podyplomowych
Lean Management:
- posiada wiedzę, kompetencje i umiejętności aby pełnić funkcję menedżera Lean w zakładzie o dowolnym profilu działalności
- jest przygotowany, aby być liderem Lean na różnych szczeblach w firmie
- Jest dobrze przygotowany w zakresie tzw. miękkich uwarunkowań stosowania Lean, takich jak: przekonywanie zespołu, budowanie zespołów, pobudzanie kreatywności oraz motywowanie pracowników
- może pełnić funkcję doradczą w projektach transformacji Lean
w firmach.
CEL STUDIÓW:
ORGANIZACJA NAUKI:
- Studia trwają 2 semestry 200 godzin.
- Zjazdy średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
- Studia kończą się egzaminem ustnym.
- Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
rekrutacja krok po kroku
WARUNKI PRZYJĘCIA:
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Krok 1
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Wymagane dokumenty:
formularz zgłoszeniowy
program
opłaty
Wszystkie kwoty rat obejmują 10 % rabatu za płatność w terminie.
ZŁOTY – NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214
ZŁOTY – WBK 31 1090 1476 0000 0001 3246 2352
DOLAR – WBK 48 1090 1476 0000 0001 3258 0386
EURO – WBK 32 1090 1476 0000 0001 3258 0383
Numer SWIFT Banku WBK : WBKPPLPP
W nazwie przelewu prosimy wpisywać:
Imię i nazwisko (w szczególności jeśli właściciel konta jest inny niż student np. rodzic) numer albumu oraz miesiąc opłaty
Wzór: Jan Nowak nr.122, 4/2016
Chętnie pomożemy – zadzwoń lub napisz do nas!
- e-mail: rekrutacja@wshiu.pl
- tel. +48 61 84 34 796
- tel +48 51 00 56 001
- tel +48 50 58 45 771