studia podyplomowe
Nowoczesny marketing
rekrutacja na rok akademicki 2023/24 trwa! Promocyjne czesne!
Promocyjna cena czesnego za całe studia 3950 zł. Możliwość zapłaty w dowolnych ratach.
Nowoczesny marketing
Celem studiów jest przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką / portfelem przedsiębiorstw i instytucji publicznych.
Dzięki studiom poznasz nowoczesne narzędzia marketingowe, które mogą być wykorzystywane do budowania dobrej i skutecznej strategi marketingowej oraz komunikacji z klientami.
Studia skierowane są do specjalistów ds. PR, pracowników agencji reklamowych oraz menedżerów ds. marketingu, a także do wszystkich osób zainteresowanych poszerzeniem wiedzy oraz nabyciem praktycznych umiejętności z obszaru nowoczesnego marketingu.
- efektywne wykorzystanie działań marketingowych w przedsiębiorstwach i organizacjach sektora publicznego oraz prywatnego
- przygotowywanie planów marketingowych
- projektowanie kampanii promocyjnych
z wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych mediów - opracowywanie polityki obsługi klienta
ORGANIZACJA STUDIÓW:
- Studia trwają 2 semestry 245 godzin.
- Zjazdy średnio co 2 tygodnie (sobota, niedziela).
- Studia kończą się egzaminem ustnym.
- Absolwent otrzymuje świadectwo ukończenia studiów podyplomowych.
rekrutacja krok po kroku
Skontaktuj się z nami, we wszystkim pomożemy
WARUNKI PRZYJĘCIA:
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Krok 1
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Wymagane dokumenty:
formularz zgłoszeniowy
program
Nazwa przedmiotu | Liczba godzin | Liczba ECTS |
Marketing | 20 | 4 |
Komunikacja interpersonalna | 10 | 3 |
PR i zarządzanie w sytuacjach kryzysowych | 15 | 3 |
Logika dystrybucji | 15 | 3 |
Badania marketingowe | 15 | 4 |
Strategia produktu oraz zarządzanie portfelem produktów | 10 | 3 |
Strategie cenowe i modele biznesowe | 10 | 3 |
Techniki sprzedaży i obsługi klienta | 10 | 3 |
Narzędzia i instrumenty promocji | 10 | 3 |
Marketing mobilny i internetowy | 10 | 3 |
Pomiar efektywności działań marketingowych, w tym audyt | 5 | 2 |
Prognozowanie zjawisk rynkowych oraz wyznaczanie celów marketingowych i sprzedażowych | 10 | 2 |
Planowanie marketingowe | 10 | 2 |
Zawieranie umów na usługi marketingowe – prawne aspekty | 5 | 2 |
Współpraca z agencjami marketingowymi, reklamowymi | 10 | 2 |
Planowanie kampanii reklamowej | 10 | 3 |
Praktyka zawodowa | 60 | 10 |
Praca indywidualna – projekt | 10 | 5 |
Razem | 245 | 60 |