ADMINISTRACJA W BIZNESIE
Administracja w biznesie – pozwala studentom rozwinąć wiedzę administracyjną oraz wejść na ścieżkę kariery biznesowej z odpowiednimi umiejętnościami. Student wybierając tę specjalność dowie się jak zarządzać zasobami ludzkimi, przedsiębiorstwami prywatnymi a także publicznymi. Będzie potrafił zarządzać działami finansowymi, księgowością oraz marketingiem. Absolwent administracji w biznesie to osoba idealnie nadająca się na stanowiska kierownicze. Uczelnia posiada odpowiedni program rozwoju kariery oraz szeroki zakres praktyk zawodowych, który pozwala na dobry start .
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- podanie o przyjęcie na studia I stopnia – pobierz
- ksero świadectwa ukończenia szkoły średniej
- ksero świadectwa dojrzałości
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- dowód wpłaty za legitymację – 22 zł (NEOBANK 27 9068 1013 0000 0000 0173 2214)
- podpisany regulamin „Wpisowe 0 zł”” – pobierz