Administracja w biznesie – pozwala studentom rozwinąć wiedzę administracyjną oraz wejść na ścieżkę kariery biznesowej z odpowiednimi umiejętnościami. Student wybierając tę specjalność dowie się jak zarządzać zasobami ludzkimi, przedsiębiorstwami prywatnymi a także publicznymi. Będzie potrafił zarządzać działami finansowymi, księgowością oraz marketingiem. Absolwent administracji w biznesie to osoba idealnie nadająca się na stanowiska kierownicze. Uczelnia posiada odpowiedni program rozwoju kariery oraz szeroki zakres praktyk zawodowych, który pozwala na dobry start .
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:
osobiście,
za pośrednictwem osoby trzeciej,
pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!