Specjalność adresowana jest do osób, które chcą poszerzyć wiedzę i zdobyć nowe umiejętności w dziedzinie planowania i prowadzenia działalności w służbach administracyjnych podmiotów gospodarczych i administracji prywatnej.
Absolwent specjalności Administracja jest przygotowany do podjęcia pracy i realizacji zadań zawodowych m.in. w jednostkach samorządu terytorialnego. Jego wiedza i umiejętności obejmują następujący zakres tematyczny i problemowy: Finanse jednostek samorządu terytorialnego, System podatkowy i dochody JST, Deficyt budżetu i zadłużenie JST, Zasady, metody i techniki rachunkowości budżetowej i podatkowej, Sprawozdawczość jednostek sektora finansów publicznych.
NABYTE UMIEJĘTNOŚCI:
Zarządzanie projektowe i procesowe
Ekonomiczna ocena warunków gospodarowania
Metody oceny kondycji finansowej przedsiębiorstwa
Logistyka i transport w gospodarce regionalnej
Administracja kadrowo-płacowa.
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:
osobiście,
za pośrednictwem osoby trzeciej,
pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!