Celem specjalności jest przekazanie najnowszej, praktycznej wiedzy na temat wykorzystywania możliwości Internetu w prowadzeniu własnej firmy handlowej (działania marketingowe i sprzedaż) oraz przedstawienie nowoczesnych narzędzi wspomagających te działania. Studia na tej specjalności otworzą drogę do świetnej i dobrze płatnej pracy!
Specjalność Handel internetowy jest skierowana dla tych, którzy swoją przyszłość zawodową wiążą z prowadzeniem wszelakich działań biznesowych, a przede wszystkim handlowych w Internecie z wykorzystywaniem nowoczesnych technologii, w tym mediów społecznościowych. Tematyka zajęć jest kompleksowa i dotyka wszystkich praktycznych zagadnień związanych m.in. prowadzeniu działań promocyjnych oraz pomiaru skuteczności tych działań w mediach społecznościowych oraz wykorzystania nowoczesnych technologii w działalności handlowej i promocyjnej przedsiębiorstw.
Rekomendujemy podjęcie studiów na tej specjalizacji szczególnie tym osobom, które zamierzają w obecnej lub przyszłej działalności zawodowej w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych w aspekcie prowadzenia handlu elektronicznego.
Studia przeznaczone są przede wszystkim dla:
osób chcących pracować w przedsiębiorstwach internetowych
specjalistów ds. marketingu i handlu,
przedsiębiorców chcących wykorzystać Internet jako kanał sprzedaży,
twórców nowych przedsięwzięć e-biznesowych,
wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał Internetu w takich obszarach jak: obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej, czy szeroko rozumiane wsparcie procesów biznesowych.
PRZYKŁADOWE PRZEDMIOTY:
Modele i strategie e-biznesu
Budowanie wizerunku w Internecie. E-media
Marketing w wyszukiwarkach. Google Adwords
Narzędzia marketingu internetowego
E-commerce
Pozycjonowanie stron www
rekrutacja krok po kroku
Krok 1
Skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić:
osobiście,
za pośrednictwem osoby trzeciej,
pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Krok 3
Jeżeli Twoje dokumenty będą kompletne, otrzymasz decyzje o przyjęciu na studia a następnie umowę do podpisania, w której będą zawarte szczegółowo warunki studiowania.
Krok 4
Gdy twoja teczka będzie już gotowa dostaniesz do podpisania Ślubowanie. Odbierzesz legitymację i od tego momentu zostaniesz pełnoprawnym Studentem WSHiU!
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.