studia podyplomowe
Zarządzanie i ekonomika w administracji
rekrutacja na rok akademicki 2024/25 TRWA ! PROMOCYjNE CZESNE!
Promocyjna cena czesnego za całe studia 3950 zł. Możliwość zapłaty w dowolnych ratach
Zarządzanie i ekonomika
w administracji
Absolwenci studiów podyplomowych kierunku „zarządzanie i ekonomika w administracji” będą potrafili wdrażać skuteczne metody zarządzania w administracji.
Studia mają na celu przekazanie wiedzy i umiejętności niezbędnych do pracy w urzędach, administracji publicznej z uwzględnieniem treści związanych z zarządzaniem, organizacją, marketingiem, promocją i public relations.
Obecnie jednostki rządowe i samorządowe przywiązują wagę do kreowania wizerunku i zwiększenia efektywności wykonywanych zadań, poprzez skuteczne zarządzanie i sprawne organizowanie. Program oferowanych studiów odpowiada na wszystkie te potrzeby.
Studia przygotowują do pracy w jednostkach administracji publicznej takich jak:
- urzędy gminy,
- urzędy powiatowe,
- urzędy miejskie,
- urzędy pracy,
- ośrodki pomocy społecznej oraz jednostki pomocnicze samorządu terytorialnego.
PRZYKŁADOWE PRZEDMIOTY:
- Zarządzanie finansowe w administracji publicznej
- Public relations w administracji publicznej
- Etyka w administracji
- Zasady ustroju administracji publicznej
- Prawo zamówień publicznych
- Negocjacje w ramach organizacji, negocjacje z sektorem prywatnym
ORGANIZACJA NAUKI:
- Studia trwają 2 semestry – 190 godzin
- zajęcia w formie warsztatów oraz ćwiczeń.
- Zjazdy odbywają się średnio co 2 tygodnie (sobota w salach , niedziela przez Zoom z wykładowcami na żywo ).
- Studia kończą się obroną pracy dyplomowej lub Egzaminem.
rekrutacja krok po kroku
Najlepiej skontaktuj się z nami, we wszystkim pomożemy
WARUNKI PRZYJĘCIA:
O przyjęcie na Studia Podyplomowe mogą ubiegać się osoby, które ukończyły studia wyższe I lub II stopnia. Rekrutacja odbywa się bez egzaminów wstępnych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń. Warunkiem przyjęcia na studia podyplomowe jest złożenie kompletu dokumentów.
Krok 1
Wypełnij FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub skompletuj wszystkie wymagane dokumenty i dostarcz je do Biura Rekrutacji. Możesz to zrobić: osobiście, za pośrednictwem osoby trzeciej, pocztą tradycyjną na adres Uczelni (z dopiskiem Biuro rekrutacji),
Krok 2
Następnie otrzymasz login i hasło do Wirtualnego Dziekanatu ( gdzie znajdują się informacje o opłatach, planach zajęć, ocenach z egzaminów oraz ważne ogłoszenia).
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy – pobierz
- oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem pobierz
- umowa o naukę pobierz
- ksero dyplomu ukończenia szkoły wyższej
- 2 zdjęcia ( 35mm x 45 mm )
- zdjęcie w wersji cyfrowej
- opłaty wpisowe 50 zł można dokonać na nr konta
(SANTANDER 31 1090 1476 0000 0001 3246 2352)
Promocyjna cena czesnego za całe studia 3950 zł. Możliwość zapłaty w dowolnie wybranych ratach. Obowiązuje przy terminowej płatności.
formularz zgłoszeniowy
program
Nazwa przedmiotu | Liczba godzin | Liczba ECTS |
Podstawy ekonomii sektora publicznego | 10 | 3 |
Zarządzanie strategiczne | 10 | 3 |
Zarządzanie w sektorze publicznym | 10 | 3 |
Etyka biznesu | 10 | 2 |
Zarządzanie kadrami w sektorze publicznym | 10 | 3 |
Podstawy zarządzania wiedzą | 10 | 3 |
Zamówienia publiczne | 10 | 3 |
Ekonomika i zarządzanie usługami publicznymi | 10 | 3 |
Zarządzanie projektami | 10 | 3 |
Zarządzanie jakością | 10 | 3 |
Zachowania organizacyjne | 10 | 2 |
Marketing terytorialny | 10 | 2 |
Public relations | 10 | 3 |
Zarządzanie sektorem publicznym – studia przypadków | 10 | 3 |
Zarządzanie w administracji publicznej i e – administracja | 10 | 3 |
Aplikacje o fundusze europejskie | 10 | 2 |
Gospodarka samorządowa | 10 | 2 |
Informatyka w administracji publicznej | 5 | 2 |
Zarządzanie finansami w administracji publicznej | 5 | 2 |
Seminarium | 10 | 10 |
RAZEM | 190 | 60 |