Scientific Interdisciplinary Electronic International Conference 2016 (The 4th Scientific Interdisciplinary Electronic International Conference) is a professional virtual conference for researchers, developers, companies, economists, scientists, and educationalists in a variety of scientific fields. It reports the progress and development of methodologies, technologies, planning and implementation, tools, standards, and the results of work carried out by researchers’ work in their relevant fields.
The Second Scientific Interdisciplinary Electronic International Conference (SIEIC 2016 No. 4) will be held at www.webscieconf.com from the 15th to the 16th of March 2016.
Participants who will submit two papers will receive two certificates of participation.
All submitted papers will be peer reviewed by a panel of expert reviewers and the Scientific Committee. This conference is virtual so no personal attendance is required.
The SIEIC 2016 conference enables researchers, scientists, and engineers to exchange and discuss information on the latest achievements in their chosen fields. Authors are invited to submit their original papers for presentation at the conference and publication in the conference proceedings (Proceedings of the Interdisciplinary Electronic International Conference 2016,  ISBN 978-83-64447-68-6, ISSN 2392-1676).
The deadline for registration and paper submissions is set at March14, 2016.
All submitted papers must meet these requirements:
Up to 8-15 pages including the appendix and references,
Only papers written in formal English will be accepted.
Więcej informacji – kliknij: TUTAJ

BEZPIECZEŃSTWO W XXI W.
SZANSE – ZAGROŻENIA
– PERSPEKTYWY

Konferencja.indd

Konferencja.indd

Logowanie On-Line: Tutaj

Więcej informacji na stronie internetowej: tutaj albo tutaj

W dniach: od 11 czerwca do 18 września br. odbędzie się w naszej uczelni
KURS DLA KANDYDATÓW DO RAD NADZORCZYCH
Zakończony egzaminem państwowym w dniu 1, 2 października 2016 r.
 
Głównym celem kursu jest przygotowanie uczestników do pełnienia funkcji członka rady nadzorczej w spółkach Skarbu Państwa lub firmach prywatnych funkcjonujących w oparciu o przepisy prawa handlowego oraz zdanie egzaminu państwowego. Celem kursu jest także poszerzenie wiedzy z zakresu działalności prawa handlowego, jej ugruntowanie i aktualizacja.
ZAPRASZAMY: Prezesów i członków zarządów spółek, członków dyrekcji, związków zawodowych i rad pracowniczych przedsiębiorstw, pracowników naczelnych terenowych organów administracji państwowej, osoby zainteresowane wprowadzeniem do Bazy Kandydatów na członków rad nadzorczych.
 
Cena całego kursu wynosi: 2800(występuje możliwość rozłożenia na 2 raty po 1400 zł)
!!!Rabaty!!!
Dla Naszych studentów, absolwentów i administracji publicznej cena wynosi:  2400 
 
Program szkolenia to 110 godzin zajęć:
Rola państwa w gospodarce.
Zasady działalności przedsiębiorców.
Pomoc publiczna dla przedsiębiorców.
Rynek kapitałowy w Polsce.
Wybrane elementy prawa cywilnego.
Spółki handlowe.
Komercjalizacja i prywatyzacja przedsiębiorstw.
Problematyka związków zawodowych w procesie prywatyzacji.
Kompetencje organów spółek prawa handlowego.
Ład korporacyjny w spółkach Skarbu Państwa.
Prawo upadłościowe, układowe i inne postępowanie naprawcze.
Zarządzanie przedsiębiorstwem.
Marketing w przedsiębiorstwie.
Biznes plan – zakres i cel.
Metody wyceny mienia przedsiębiorstwa.
Rachunkowość i finanse w przedsiębiorstwie.
Wprowadzenie do rachunkowości zarządczej i controllingu.
Restrukturyzacja przedsiębiorstw.
 
Rekrutacja już trwa!
[email protected]
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 217/219
Tel: 505 845 771; 61 843 47 96
Opłata:
Akademia Kupiecka PKO SA: 58 1240 6609 1111 0010 6672 1687

W związku z okresem karnawałowym pracownicy naszej uczelni spotkali się w Restauracji Tumskiej, aby wspólnie świętować i rozpocząć Nowy Rok z pozytywną energią do działania. W związku ze spotkaniem publikujemy fotorelację.
12592546_959657297453677_2568316420482717083_n 12670279_959657194120354_5424491442290066350_n
12651351_959657170787023_4464535345050832686_n 12661863_959657437453663_4106318950821484053_n12654626_959657270787013_4336021978148421962_n 12651140_959657130787027_2680864436482763433_n 12644907_959657134120360_3300299713585883712_n 12670184_959657200787020_6284974969186391530_n
12644633_959657404120333_759027405521098237_n

W sobotę (23.11) w naszej Uczelni gościł wiceprezes partii Korwin Przemyslaw Wipler
Spotkanie odbyło się w ramach projektu „Porozmawiamy o Polsce”. Wykład cieszył się dużym zainteresowaniem, szczególnie wśród młodych ludzi. Poniżej krótka fotorelacja ze spotkania
12640446_955401931212547_2730489527072491067_o 12370766_955402041212536_6055244342529620081_o 12594020_955402034545870_3598989811864652611_o 12496200_955401921212548_6924044970860852485_o

Ze względu na wzrost liczby studentów w WSHIU nasza szkoła przeniosła się do większego budynku. Wprowadzono również wiele nowych i ciekawych specjalności. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą studiów. Nasz obecny adres: ul. 28 Czerwca 1956 r. 217/219. Przestanek: HCP
12495045_949151838504223_6665677705422258641_n 12473821_949151795170894_5190954493125569534_o 12469489_949151798504227_8095828161328579073_o
Teraz jesteśmy również na Instagramie!
instagram.com/wshiu.poznan

Jak uczelnie radzą sobie z niżem demograficznym?
6 października 2015 r. Kanclerz WSHiU był uczestnikiem „Otwartej anteny” w telewizji WTK poświęconej problemowi niżu demograficznego na uczelniach wyższych. W programie udział wzieli także: Prorektor UAM prof. Zbigniew Pilarczyk oraz specjalista od spraw rynku pracy Anna Łącka.
 
Więcej na:
www.wtkplay.pl/video-id-21056-jak_uczelnie_radza_sobie_z…

W dn. 14 – 19 września br. kanclerz WSHiU Piotr Dwornicki wraz z kierownikiem Studium WF i Sportu WSHiU mgr Piotrem Kusiem gościli w Instituto Superior de Comunicação Empresarial (ISCEM) w Lizbonie. Wizyta zaowocowała wymianą doświadczeń związanych kształceniem studentów w Portugalii i Polsce oraz zacieśnieniem współpracy między obu uczelniami. Owocem rozmów kanclerza Piotra Dwornickiego z władzami ISCEM było podpisanie porozumienia, które umożliwia większy udział studentów i pracowników naukowo – dydaktycznych Wyższej Szkoły Handlu i Usług w ofercie dydaktycznej ISCEM (w ramach semestralnych pobytów na tej uczelni w Lizbonie). ISCEM zobowiązała się także uruchomić wspólne WSHiU studia magisterskie na kierunku zarządzanie w Poznaniu.

Więcej informacji o ISCEM: www.iscem.pt/index.php

Реєстрація