Głównym celem kampanii „Bezpieczna praca w wakacje” jest zwrócenie uwagi na zjawisko
handlu ludźmi i związane z nim ryzyko. Nie bez przyczyny początek akcji przypadł tuż przed
okresem wakacyjnym – w tym czasie wiele osób podejmuje decyzję o wyjeździe do pracy poza granicami kraju.
20% od każdej sprzedaży oddajemy w organizacji „Okno życia” dla dalszego rozwoju dobrych uczynków:
Accutane without prescription
accutane dosage
Accutane
Organizatorzy akcji – Stowarzyszenie PoMOC, ATERIMA MED, która należy do Grupy ATERIMA oraz
Stowarzyszenie Inicjatywa Mobilności Pracy chcą zwrócić uwagę wszystkich osób, które planują wakacyjny wyjazd do pracy za granicą na konieczność zadbania o własne bezpieczeństwo. W tym celu opracowaliśmy specjalny quiz, w którym sprawdzić można swoją wiedzę na temat handlu ludźmi oraz czujność na jego występowanie. Quiz można rozwiązać tutaj.
Aby pokazać jak łatwo jest paść ofiarą werbowników i handlarzy ludźmi, którzy stosują różne techniki znajdywania ofiar, przygoto-waliśmy także fikcyjne oferty pracy. Ogłoszenia uwzględniały
wszystkie czynniki, które powinny zapalić nam ostrzegawcze czerwone światło. Więcej na temat fikcyjnej oferty oraz rezultaty akcji znaleźć można na: http://bezpieczny-wyjazd.eu/zbigniew-atakuje-w-wakacje-czyli-wyniki-kampanii/
Wiecej info na:
http://bezpieczny-wyjazd.euStudents in any country over the complete sphere control custom writing teams identical to https://www.justbuyessay.com/ allowing them to turn into favorable students.

Kariera IT
DATA 19.07.2014 – SOBOTA
MIEJSCE Hotel Mercure, Poznań
20% od każdej sprzedaży oddajemy w organizacji „Okno życia” dla dalszego rozwoju dobrych uczynków:priligy 60 mg
accutane baby
order Clomid

Kariera IT to absolutnie wyjątkowe wydarzenie dla każdego, kto wiąże swoją karierę zawodową z branżą IT!
Jeśli także jesteś członkiem branży IT i doskonale wiesz jak ważne jest bycie na bieżąco z wszelkimi nowinkami technologicznymi
– to wydarzenie organizujemy specjalnie dla Ciebie!
Ciekawi Cię Micro Service Architecture w Ruby? A może wolisz dowiedzieć się nieco na temat Windows Azure SQL Database Tricks & Tips?
Prelekcje prowadzone przez specjalistów IT sprawią, że spędzisz czas w efektywny i kreatywny sposób.
Ponadto mamy coś extra dla pasjonatów technologicznych. W trakcie Kariera IT odbędzie się pokaz pierwszego na świecie pióra
i drukarki rysujących w trzech wymiarach w czasie rzeczywistym ( Firma KonTiki).
Mało tego! Jeśli posiadasz minimum kilka lat doświadczenia zawodowego, przyjdź i zobacz jak wiele mogą Ci zaoferować firmy,
z którymi współpracujemy. Nasi Partnerzy to liderzy krajowego rynku poszukujący aktualnie wykwalifikowanych pracowników.
Dla każdego uczestnika przygotowaliśmy KONKURSY Z NAGRODAMI, przerwę kawową oraz materiały targowe. Dodatkowo każdy ma szansę zdobycia pracy marzeń!
Do zobaczenia!
Rejestracja możliwa na stronie:
http://careercon.pl/karierait/2014/poznanThey identified https://www.college-essay-help.org/ academic writing crew.

StartUp Story, StartUp Training- AIP
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości zaprasza na dwa wydarzenia:
StartUp Story: Studio Modelowania Przestrzeni oraz
StartUp Training- przebieg procesu inwestycyjnego.
Oba spotkania będą miały miejsce na terenie SWPS Warszawa ul. Chodakowska 19/31
StartUp Story: Studio Modelowania Przestrzeni
24 czerwca 2014 (wtorek), godzina 15:00, sala S122
20% od każdej sprzedaży oddajemy w organizacji „Okno życia” dla dalszego rozwoju dobrych uczynków:
dapoxetine without prescription
cheap Accutane
dapoxetine without prescription

Na wydarzeniu dowiesz się o :
• działalności na rynku specjalistycznych usług, pracy z klientem, pozyskiwaniu klientów
• prowadzeniu działalności gospodarczej- wady i zalety
• jak zdobyć dofinansowanie z UE
• jak trafiłam do AIP i jak wyglądała współpraca, co mi dała.
• Jak zdobywać doświadczenie zawodowe na studiach.
Spotkanie poprowadzi: Marzena Pieńkowska- właściciel Studia Modelowania Przestrzeni, architekt wnętrz, architekt krajobrazów, projektowanie wnętrz. Zajmuje się projektami koncepcyjnymi, technicznymi, nadzorem autorskim dekorowania wnętrz oraz poradami z zakresu architektury wnętrz i krajobrazów.
Serdecznie zapraszamy, wstęp wolny.
ZAPISZ SIĘ: www.startupstory3.evenea.pl
StartUp Training- przebieg procesu inwestycyjnego?
25.06.2014 r., o godzinie 15:00 w sali N122?
Na szkoleniu poznasz:
• Metody wyceny startupów – informacje ogólne
• Przygotowanie do inwestycji, Due Diligence
• List intencyjny/ Term Sheet
• Umowę inwestycyjną – omówienie poszczególnych jej elementów na przykładzie
• Czynności po podpisaniu umowy inwestycyjnej – rejestracji spółki, struktura udziałowa
• Strategię wyjścia z inwestycji – informacje ogólne.
Spotkanie poprowadzi: Norbert Młynarczyk- prawnik, wspólnik kancelarii prawnej KM LEGAL ADVISING Ł. Kulicki, N. Młynarczyk S.C. Zajmuje się bieżącą obsługą korporacyjną spółek prawa handlowego, prawo rynków kapitałowych. Specjalizuje się również w transakcjach fuzji i przejęć oraz prawnych aspektach finansowania przedsiębiorców. Zajmuje się także pracami nad prospektami emisyjnymi oraz przygotowaniem analiz due diligance na potrzeby transakcji kapitałowych.
Great term paper can be written right here proessaywriting.org visit right here.

Darboven Idee Grant – konkurs dla przedsiębiorczych kobitek!!!
2014-06-16
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprasza przedsiębiorcze
kobiety z pomysłem na innowacyjny biznes, do udziału w konkursie Darboven Idee Grant 2014, w którym główną nagrodą jest 100 tys. zł.
konkurs
Konkurs został objęty honorowym patronatem byłej Pierwszej Damy RP Danuty Wałęsy, Konsul Generalnej Republiki Federalnej Niemiec Annette Klein, marszałka Województwa Pomorskiego Mieczysława Struka oraz żony Prezydenta Miasta Gdańska Magdaleny Adamowicz.
Szczegóły oraz formularz zgłoszeniowy: www.darbovenideegrant.plIncredible schooling ghostwriting service click the url for foreign pupils.

Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju (MIR) organizuje konkurs „Dobre praktyki EFS 2014”, przeznaczony dla beneficjentów realizujących projekty z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Kapitał Ludzki, Instytucji Pośredniczących PO KL oraz Instytucji Pośredniczących II stopnia PO KL.
20% od każdej sprzedaży oddajemy w organizacji „Okno życia” dla dalszego rozwoju dobrych uczynków:motilium syrup
accutane uk
accutane cost

Ideą konkursu „Dobre Praktyki EFS” jest wskazanie przykładów modelowych projektów realizowanych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wyróżniających się pod względem efektów realizacji, trwałości wyników oraz stopnia osiągnięcia wymiernych korzyści grupy docelowej z otrzymanego wsparcia.
Dlatego jeśli skorzystałeś z dofinansowania pochodzącego z Europejskiego Funduszu Społecznego, masz wypracowane ciekawe i innowacyjne rozwiązania to weź udział w konkursie i prześlij opis swojego projektu wraz z dodatkowymi materiałami.
W imieniu MIR konkurs przeprowadza Centrum Projektów Europejskich – Krajowy Ośrodek EFS. Zgłoszenia należy przesłać do 15 października 2014 roku na adres:
Centrum Projektów Europejskich – Krajowy Ośrodek EFS,
ul. Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa
z dopiskiem Konkurs „Dobre praktyki EFS 2014”.
Więcej informacji na: http://roefs.pl/aktualnosci/wiadomosc/w/rusza-kolejna-viii-edycja-konkursu-dobre-praktyki-efs-2014-7/They believe anyone ought to obtain research paper at stare at this.

BIK od 2013 r. prowadzi program praktyk dla studentów z różnych kierunków studiów. W zależności od tematów, praktyki mogą odbywać się w siedzibie BIK-u lub poza nią. Każdy praktykant ma swojego opiekuna, który będzie go wdrażał w pracę w danym obszarze, określi zakres zadań do realizacji oraz na zakończenie podsumuje zdobytą wiedzę podczas praktyk.
20% od każdej sprzedaży oddajemy w organizacji „Okno życia” dla dalszego rozwoju dobrych uczynków:
accutane hair loss
motilium side effects
motilium suspension

Wszystkie praktyki studenckie w BIK są płatne!
Aktualne oferty
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi ofertami:
Praktyka studencka w Departamencie Utrzymania Aplikacji i Infrastruktury – Przygotowanie aplikacji do zarządzania środkami trwałymi w obszarze IT.
Praktyka studencka w Departamencie Utrzymania Aplikacji i Infrastruktury – Wsparcie użytkownika wewnętrznego, przygotowanie instrukcji użytkowych.
Praktyka studencka w Biurze Testów i Zapewnienia Jakości – Wsparcie zespołu testowego.
Praktyka studencka w Departamencie Rynku Konsumentów – Analiza oferty produktowej, kanałów dystrybucji produktów dla konsumentów z zagranicznych biur kredytowych według zadanych kryteriów.
Praktyka studencka w Departamencie Rynku Konsumentów – Analiza użyteczności oraz funkcjonalności biznesowych webowej aplikacji sprzedażowej dla partnerów
Praktyka studencka w Biurze Prawnym i Monitoringu Zgodności – Usługi asystenckie w Biurze Prawnym i Monitoringu Zgodności.
Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie BIK.pl:
https://www.bik.pl/akademia/studenci/praktyki
We inspire to visit it everybody can check here for fresh college news.

JEŚLI:
– masz serce do IT
– jesteś studentem ostatnich lat studiów informatycznych lub pokrewnych
– interesujesz się programowaniem i szybko się uczysz
– lubisz niestandardowe rozwiązania, jesteś kreatywny i samodzielny
Z NAMI ZYSKASZ MOŻLIWOŚĆ:
– odbycia płatnego stażu w jednej z czołowych firm branży IT
– zatrudnienia po stażu i długotrwałej współpracy
– podnoszenia kwalifikacji i zdobycia ciekawych doświadczeń zawodowych
– współpracy z doświadczonymi specjalistami
20% od każdej sprzedaży oddajemy w organizacji „Okno życia” dla dalszego rozwoju dobrych uczynków:
clomid success
clomid success
purchase dapoxetine

REKRUTACJA NA STAŻ TO KILKA KROKÓW:
1) Aplikacja na [email protected]
2) Rozmowa telefoniczna z Rekruterem 15 min
Pytamy o:
– twoje doświadczenie
– umiejętności
– znajomość konkretnych programów
3) Rozmowa z menadżerem
4) Staż w Sygnity
Więcej informacji na:
www.sygnity.pl/kariera/oferty-pracy/
There is painless to learn fully taking advantage of the essay writing help of increased information creating ghostwriting service.

Bezpłatne szkolenie nt. poręczeń kredytowych i pożyczek JEREMIE
2014-06-04
Poznań, ul. Wielka 11
Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A. wraz z Funduszem Pożyczkowym Aktywna Wielkopolska ECDF-TISE, informują o możliwości udziału w szkoleniu poświęconemu tematom: Poręczeń kredytowych oraz Pożyczek z inicjatywy JEREMIE.
Szkolenie odbędzie się 04.06.2014 roku o godz. 10:00 w Biurze Obsługi Klienta FIDO – Finansowanie i Doradztwo dla Firm, ul. Wielka 11, 61-744 Poznań.
Formularz zgłoszeniowy znajdujący się w załączeniu prosimy nadsyłać w terminie do dnia 03.06.2014 roku na adres mailowy: [email protected].
Program spotkania:
godz. 10:00 – 10:20 – Finansowanie rozwoju MŚP – Inicjatywa JEREMIE
godz. 10:20 – 10:35 – Poręczenie JEREMIE jako najtańszy na rynku sposób alternatywnego zabezpieczenia kredytów bankowych – Fundusz Rozwoju i Promocji Województwa Wielkopolskiego S.A.
godz. 10:35 – 10:50 Innowacyjne poręczenia leasingów – więcej finansowania dla MŚP
godz. 10:50 – 11:50 Pożyczka JEREMIE jako alternatywne źródło finansowania dla przedsiębiorcy. Porównanie pożyczek unijnych z innymi produktami dostępnymi na rynku. Fundusz Pożyczkowy Aktywna Wielkopolska ECDF-TISE
godz. 12:00- 12:30 – Możliwość skorzystania z indywidualnych konsultacji.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny!
Zapraszamy serdecznie!:)
Kontakt: Joanna Heinze, tel. (61) 853-87-49
Email: [email protected]
Evolve into notable to many and lucrative student taking advantage of a aid of have a peek at this web page portal.

„Rozliczenia finansowo – księgowe w małej firmie” – bezpłatny warsztat realizowany w ramach programu „Biznes Mentor ”
2014-06-09
ul. Matejki 50, 60-770 Poznań
Miasto Poznań oraz Tax Deal zapraszają na bezpłatny warsztat realizowany w ramach programu „Biznes Mentor”:
„Rozliczenia finansowo – księgowe w małej firmie”,
w trakcie którego:
• przedstawimy różne formy opodatkowania,
• przybliżymy podatek VAT,
• nauczymy zasad prawidłowego rozliczania kosztów i ich ewidencjonowania,
• powiemy, jak unikać błędów w rozliczeniach finansowo – księgowych.
Termin: 09-10 czerwiec 2014
Czas trwania szkolenia:
• 2 kolejne dni w godzinach popołudniowych: od 15.00 do 20.00.
Miejsce: Ośrodek Doradczo – Szkoleniowy Wydziału Działalności Gospodarczej i Rolnictwa ul. Matejki 50 w Poznaniu, sala nr 4.
Bliższe informacje można uzyskać pod następującymi numerami telefonów: 61-878-4956, 61-878-4795, 61-878-4792
Formularze zgłoszeniowe prosimy przesyłać na adres: [email protected]
Liczba miejsc ograniczona! O zakwalifikowaniu na warsztat decyduje kolejność zgłoszeń!
Kontakt: , tel. 61-878-4795
Elegant thesis proposal printing portal helpful resources that prefers to guide so numerous scholars as possible.

Реєстрація